با افزایش سرعت اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی، تمایل بیشتری برای استفاده از ویدیو به جای متن و عکس در جهت انتقال پیام به مخاطب به وجود آمده است.
به طوری که سیاست گذاران شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر امکانات بیشتری برای انتشار محتوای ویدیویی در اختیار کاربران قرار داده اند.
محتوای ویدیویی با بهره گیری از صدا، حرکت و تصویر، جذابیت های بیشتری را برای مخاطب ایجاد میکند و از طرفی در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری را به وی انتقال میدهد.
دنیای تبلیغات نیز بیش از گذشته به سمت تولید محتوای ویدئویی کشیده شده است. ویدیو های خلاقانه، موشن گرافیک ها، لوگو موشن، اینفو گرافیک های متحرک، معرفی محصول و خدمات به صورت انیمیشن و موشن گرافیک همه و همه از کانتنت های محبوب این روزهای شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و سرویس های اشتراک گذاری ویدیو هستند.
اما ساخت یک ویدیو، چه در قالب انیمیشن یا موشن گرافیک باشد و چه در قالب فیلم و تیزر نیازمند تخصص و تجربه و همچنین شناخت مناسب مخاطب و سلایق او است. یک ویدیو باید ریتم خوب، موزیک و نریشن مناسب ، فرم و جلوه های بصری جذاب و از همه مهم تر ایده ای خلاقانه و متفاوت از رقبا داشته باشد.
دسته بندی های محتوای ویدیویی شامل موارد زیر است:
- موشن گرافیک
- انیمیشن دو بعدی و سه بعدی
- اینفوگرافیک متحرک
- لوگو موشن
- تیزر
- ویدیو های آموزشی
- پوشش ویدیویی سمینارها و نمایشگاه ها
ما در استودیوی پیکسلانژ با شما هستیم تا در دنیای پیچیده تبلیغات، بیشتر و بهتر دیده شوید.
اگر به کمکمان نیاز دارید با ما تماس بگیرید یا پیام و شماره تماستان را بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.