برندینگ مفهوم نسبتا تازهای در دنیای تبلیغات به حساب میآید. خیلی از کسب و کارها به صورت ناخواسته فعالیتهایی انجام میدهند که برندشان را تقویت یا تضعیف میکند. هدف برندینگ، ایجاد فرآیندی است که به صورت آگاهانه درک و حسی که مد نظر شماست در ذهن مخاطب ایجاد کند. شما را نسبت به رقبایتان متمایز کند و در لحظه انتخاب، شما را به مشتریانتان یادآوری کند. ما به شما کمک میکنیم که استراتژی برندتان را تدوین کنید. شخصیت منحصر به فرد برندتان را طراحی کنید و با توجه به هویت خود، به ایجاد ارتباط با مخاطب بپردازید. یکی از مشکلاتی که اکثر برندها در ارتباطشان با آن مواجه هستند این است که اگر در آگهیها، نام و لوگوی برندشان را با برندی دیگر جایگزین کنند تفاوتی ایجاد نمیشود. درحالی که ایجاد تصویری منحصر به فرد و از جنس برند، مهمترین مسئله ما در ارتباطات است. ما برای ایجاد این تصویر منحصر به فرد، راه حلهای زیر را ارائه میدهیم و در تمام مسیر برندسازی در کنار شما هستیم:
- تدوین شخصیت و هویت برند
- تدوین استراتژی جامع برند
- تعیین و تحلیل مخاطب
- ترسیم جایگاه و خطمشی توسعهی برند
- تدوین ساختار معماری برند
- تدوین جوهرهی برند
ما در استودیوی پیکسلانژ با شما هستیم تا در دنیای پیچیده تبلیغات و برندینگ که رقابت، سرعت و خلاقیت در آن بسیار بالاست بیشتر و بهتر دیده شوید.
اگر به کمکمان نیاز دارید با ما تماس بگیرید یا پیام و شماره تماستان را بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.